اجرای الکتریکال اکسپوز چیست ، شرکت آسا نیرو انرژی با افتخار اعلام میدارد که در زمینه اجرای الکتریکال اکسپوز ، از شرکتهای پیشرو در این زمینه  می باشد . اجرا با لوله اکسپوز از بحث جدیدی در دنیای معماری و همچنین الکتریکال می باشد .

مزایای اجرای اکسپوز

طراحی داخلی مدرن

سقف اکسپوز امکان خلاقیت طراحی با نورپردازی های سفارشی و وسایل لوله کشی را امکان پذیر می سازد. تاسیسات مکانیکی و برقی می توانند به عناصر تزئینی تبدیل شوند.

ایجاد فضای اضافی

یک سقف بسته سنتی معمولاً باعث می شود یک اتاق بسیار کوچکتر از آنچه در واقع است به نظر برسد و یک سقف اکسپوز سبب ایجاد فضای اضافی می شود

خنک تر شدن هوا

سقف اکسپوز فضای اضافی را نیز برای بالا آمدن هوای گرم فراهم می کند و باعث خنک تر شدن اتاق ها می شود – این امر می تواند در آب و هوای گرم مفید باشد.
اما درکنار مزایای زیاد از نظر زیبایی شناسی و کارکرد و یا در باب هزینه های اجرایی ، درک این نکته مهم است که ایجاد سقف های اکسپوز آنقدرها که به نظر می رسد آسان نیست و برای دستیابی به آن نگاه کاملاً ناتمام ، کار زیادی احتیاج دارد زیرا سقف های سنتی ،کاشی ها و شبکه های سقفی موجود ، منظره ای را نشان می دهد که زیبایی دارد امادر فضایی با سبک صنعتی معمولا تاسیسات قدیمی اغلب کثیف و روغنی هستند و ممکن است سیم و کابل های در معرض دید زیادی داشته باشند که ممکن است نیاز به تعویض پیدا کنند از جمله سقف ، دیوارها ، مجرای لوله و لوله ها ، به احتمال زیاد برای ایجاد یکنواخت تر ظاهری نیاز به نقاشی و تغییرات دارند.

ویژگی‌های سقف اکسپوز چیست؟

نمایان بودن (اکسپوز بودن) متریال و دکور فضا
استفاده از دو عنصر فلز و بتن
استفاده از لوله و کانال‌های اکسپوز در طراحی داخلی
استفاده از رنگ‌های خنثی (سیاه و سفید و خاکستری)